Қазіргі жаһандану дәуірінде білім беру жүйесі тек теориялық біліммен шектелмей, оқушыларды нақты өндірістік үдерістерге жақындатуға, цифрлық және инженерлік дағдыларды ерте жастан қалыптастыруға бағытталып отыр. Осы талаптарға сай Түркістан қаласындағы №34 жалпы білім беретін мектепте инновациялық бағыттағы жаңа оқу жобасы іске қосылды. Аталған жоба жасанды интеллект (AI), 3D модельдеу және тігін шеберханасының интеграциясы негізінде жүзеге асуда.
Цифрлық технология мен көркем еңбектің үйлесімі
Жоба аясында оқушылар жасанды интеллектке негізделген арнайы бағдарламалар арқылы киім бөлшектерінің 3D сандық моделін әзірлейді. Бұл модельдер киімнің пішімі, өлшемдік пропорциясы мен құрылымын дәл есептеуге мүмкіндік береді. Дайын сандық макеттер 3D принтерге жіберіліп, нәтижесінде лекалолар мен трафареттер басып шығарылады.
Бұл тәсіл дәстүрлі лекало дайындау әдістерімен салыстырғанда әлдеқайда жылдам, нақты және тиімді. Сонымен қатар, адам факторынан туындайтын қателіктерді азайтып, бұйым сапасын арттыруға ықпал етеді.
Оқушы – идеядан дайын өнімге дейінгі жолды меңгереді
Басып шығарылған 3D трафареттер көркем еңбек сабақтарында оқу құралы ретінде қолданылады. Оқушылар бұйымның конструкциясын, сызықтық үйлесімін, пішін логикасын тереңірек түсініп, дизайнерлік ойлау қабілетін дамытады.
Келесі кезеңде бұл трафареттер тігін шеберханасына жеткізіліп, оқушылар нақты матамен жұмыс істей отырып, дайын өнімді тігуге кіріседі. Осылайша, оқушы идеядан бастап цифрлық модельдеу, трафарет әзірлеу және дайын бұйымға дейінгі толық өндірістік циклді меңгереді.
Жобаның басты мақсаты мен білім беру құндылығы
Аталған бастаманың негізгі мақсаты –
цифрлық технологияларды тәжірибелік оқытумен ұштастыру;
оқушылардың дизайнерлік, инженерлік және технологиялық ойлау қабілетін дамыту;
тігін ісіне және креативті индустрияға қызығушылықты арттыру;
заманауи өндіріс стандарттарымен ерте таныстыру арқылы саналы мамандық таңдауына жол ашу.
Бұл жоба оқушыларға тек білім беріп қана қоймай, оларды еңбек нарығында сұранысқа ие дағдылармен қаруландырады.
STEAM білім берудің нақты көрінісі
Мамандардың пікірінше, бұл бастама – STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics) бағытындағы білім берудің нақты әрі тиімді үлгісі. Мұнда ғылым мен технология, инженерия мен өнер бір арнаға тоғысып, оқушылардың шығармашылық әлеуетін ашуға мүмкіндік береді.
Жоба болашақта мектептің STEAM бағытындағы мүмкіндіктерін кеңейтіп, жасанды интеллект, 3D басып шығару, цифрлық дизайн секілді бағыттарда қосымша оқу модульдерін енгізуге негіз болмақ.
Болашаққа бағытталған бастама
Түркістандық оқушылардың осындай заманауи жобаларға тартылуы – өңірдегі білім беру жүйесінің жаңа деңгейге көтеріліп келе жатқанын көрсетеді. Бұл бастама жас ұрпақты тек тұтынушы емес, жаңа технологияны жасай алатын, ойлайтын және өндіре алатын тұлға ретінде қалыптастыруға бағытталған.
Жасанды интеллект пен өндірістік технологияны біріктірген бұл жоба – мектеп қабырғасынан бастап болашақ мамандарды даярлаудың жарқын үлгісі деуге толық негіз бар.
