Qazaqstan24.kz
  • Басты жаңалықтар
    • Қазақстан
    • Әлем
  • Әлеумет
  • Қоғам
  • Мәдениет
  • Экономика
  • Әдебиет
  • Таным
  • Спорт
  • Дін
  • Сұхбат
No Result
View All Result
  • Басты жаңалықтар
    • Қазақстан
    • Әлем
  • Әлеумет
  • Қоғам
  • Мәдениет
  • Экономика
  • Әдебиет
  • Таным
  • Спорт
  • Дін
  • Сұхбат
No Result
View All Result
qazaqstan24.kz
No Result
View All Result
Home Uncategorized

Түркістан: «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы: 20 жыл – жүйелі даму мен сенім жолы

12 декабря, 2025
in Uncategorized
0
Түркістан:  «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы: 20 жыл – жүйелі даму мен сенім жолы
0
SHARES
6
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Түркістан қаласында мемлекеттік қызмет көрсету жүйесінің дамуында ерекше орны бар «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының 20 жылдық мерейтойына арналған салтанатты жиын өтті. Бұл маңызды дата – елімізде мемлекеттік басқару мен халыққа қызмет көрсету мәдениетінің жаңа деңгейге көтерілгенін айғақтайтын тарихи белес.

Салтанатты шараға Түркістан облысының әкімі Нұралхан Көшеров, сала ардагерлері, корпорация қызметкерлері және қоғам өкілдері қатысты.

Мемлекеттік қызмет көрсетудің жаңа мәдениеті қалыптасты

Мерекелік жиында сөз сөйлеген облыс әкімі Нұралхан Көшеров корпорацияның 20 жылдық қызмет жолына жоғары баға беріп, бұл реформа мемлекеттік басқару жүйесін түбегейлі өзгерткенін атап өтті.

«2005 жылы Мемлекет басшысының тапсырмасымен “бір терезе” қағидаты енгізіліп, халыққа мемлекеттік қызмет көрсетудің жаңа форматы қалыптасты. Бүгінде “Азаматтарға арналған үкімет” – халық пен мемлекет арасындағы алтын көпірге айналған, сенімге негізделген іргелі институт. Түркістан облысы – еліміздегі халқы ең көп өңір. Осындай үлкен жауапкершілікті арқалап отырған сіздердің адал еңбектеріңіздің нәтижесінде тұрғындар сапалы әрі қолжетімді қызмет алуда», – деді облыс әкімі.

Сонымен қатар, өңір басшысы алдағы кезеңде цифрландыруды жеделдету, қызмет сапасын арттыру және азаматтарға барынша ыңғайлы жағдай жасау бағытындағы жұмыстар облыс әкімдігі тарапынан тұрақты қолдауға ие болатынын жеткізді.

Сала үздіктері марапатталды

Жиын барысында «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ Түркістан облысы бойынша филиалының директоры Бахыт Басымбек те сөз сөйлеп, корпорацияның даму жолына тоқталды. Ол мемлекеттік қызмет көрсету саласында кәсібилігімен, жауапкершілігімен ерекшеленген қызметкерлерді алғыс хаттармен және марапаттармен марапаттады.

Мерекелік кеш концерттік бағдарламамен жалғасып, сала қызметкерлеріне құрмет көрсетілді. Бұл – жылдар бойы елге адал қызмет еткен мамандардың еңбегіне деген ризашылықтың айқын көрінісі болды.

20 жыл – жүйелі даму мен сенім жолы

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы 2005 жылы Мемлекет басшысының тапсырмасымен құрылып, мемлекеттік қызмет көрсетудің «бір терезе» қағидатын енгізу арқылы халыққа қызмет көрсету сапасын түбегейлі өзгертті. Осы уақыт ішінде корпорация:

мемлекеттік қызметтерді стандарттады;

бюрократиялық кедергілерді азайтты;

цифрлық сервистерді енгізді;

халыққа қызмет көрсетудің ашық әрі қолжетімді моделін қалыптастырды.

Түркістан облысындағы ауқымды инфрақұрылым

Бүгінде Түркістан облысы – халқы ең көп өңірлердің бірі ретінде мемлекеттік қызмет көрсету жүйесіне ерекше жүктеме түсіріп отыр. Осыған сәйкес өңірде:

59 қызмет көрсету ғимараты,

26 фронт-офис,

52 бэк-офис тұрақты жұмыс істейді.

Филиалда 1195 қызметкер еңбек етеді, оның ішінде 533 маман тікелей халыққа қызмет көрсету бағытында жұмыс істейді.

Қызмет көрсету көрсеткіштері – жоғары деңгейде

2025 жылдың 11 айының қорытындысы бойынша Түркістан облысында:

928 158 мемлекеттік қызмет көрсетілген;

оның 925 622-сі дәстүрлі форматта,

2536 қызмет электронды түрде ұсынылған;

ал Connection Point өзіне-өзі қызмет көрсету секторлары арқылы азаматтар 1 037 939 қызметті өз бетінше рәсімдеген.

Бұл – тұрғындардың цифрлық сервистерге деген сенімі мен сұранысының артқанын көрсетеді.

Түркістан қаласы бойынша:

№1 ХҚКО-да – 73 146 қызмет,

№2 бөлімде – 56 828 қызмет көрсетілген.

Ал мамандандырылған халыққа қызмет көрсету орталығында:

59 696 қызмет ұсынылып,

көлік құралдарын тіркеу, жүргізуші куәліктерін беру және мемлекеттік нөмірлік белгілерді рәсімдеу бағыттарында айтарлықтай өсім байқалған.

Болашаққа бағытталған сенімді жүйе

Қорытындылай келе, «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының 20 жылдық қызметі – мемлекеттік қызмет көрсетудің ашықтығы, қолжетімділігі және тиімділігінің нақты дәлелі. Түркістан облысында бұл жүйе халықтың сеніміне ие болып, заманауи талаптарға сай дамып келеді.

Алдыңғы пост

Түркістан облысында балық шаруашылығы қарқынды дамуда: шаруашылықтар саны 209-ға жетті

Келесі жаңалық

Түркістан облысында суару суын жеткізу келісімшарттарын цифрландыру басталды: жаңа биллинг жүйе пилоттық режимде енгізілуде

Добавить комментарий Отменить ответ

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Декабрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« Ноя    
Qazaqstan24 ақпарат агенттігіне 2021 жылғы 19 наурызда ҚР Ақпарат және Коммуникация министрлігінің №KZ66VPY00033664 куәлігі берілген.
Телефон: 87007999013
Почта: qazaqstan24@mail.ru

Сайт әкімшілігі материалды
көшіріп басу кезінде qazaqstan24.kz
сайтына тікелей гиперсілтеме
көрсетуді талап етеді

No Result
View All Result
  • Басты жаңалықтар
    • Қазақстан
    • Әлем
  • Әлеумет
  • Қоғам
  • Мәдениет
  • Экономика
  • Таным
  • Спорт
  • Сұхбат

Qazaqstan24.kz ақпарат агенттігі