Түркістан қаласында мемлекеттік қызмет көрсету жүйесінің дамуында ерекше орны бар «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының 20 жылдық мерейтойына арналған салтанатты жиын өтті. Бұл маңызды дата – елімізде мемлекеттік басқару мен халыққа қызмет көрсету мәдениетінің жаңа деңгейге көтерілгенін айғақтайтын тарихи белес.
Салтанатты шараға Түркістан облысының әкімі Нұралхан Көшеров, сала ардагерлері, корпорация қызметкерлері және қоғам өкілдері қатысты.
Мемлекеттік қызмет көрсетудің жаңа мәдениеті қалыптасты
Мерекелік жиында сөз сөйлеген облыс әкімі Нұралхан Көшеров корпорацияның 20 жылдық қызмет жолына жоғары баға беріп, бұл реформа мемлекеттік басқару жүйесін түбегейлі өзгерткенін атап өтті.
«2005 жылы Мемлекет басшысының тапсырмасымен “бір терезе” қағидаты енгізіліп, халыққа мемлекеттік қызмет көрсетудің жаңа форматы қалыптасты. Бүгінде “Азаматтарға арналған үкімет” – халық пен мемлекет арасындағы алтын көпірге айналған, сенімге негізделген іргелі институт. Түркістан облысы – еліміздегі халқы ең көп өңір. Осындай үлкен жауапкершілікті арқалап отырған сіздердің адал еңбектеріңіздің нәтижесінде тұрғындар сапалы әрі қолжетімді қызмет алуда», – деді облыс әкімі.
Сонымен қатар, өңір басшысы алдағы кезеңде цифрландыруды жеделдету, қызмет сапасын арттыру және азаматтарға барынша ыңғайлы жағдай жасау бағытындағы жұмыстар облыс әкімдігі тарапынан тұрақты қолдауға ие болатынын жеткізді.
Сала үздіктері марапатталды
Жиын барысында «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ Түркістан облысы бойынша филиалының директоры Бахыт Басымбек те сөз сөйлеп, корпорацияның даму жолына тоқталды. Ол мемлекеттік қызмет көрсету саласында кәсібилігімен, жауапкершілігімен ерекшеленген қызметкерлерді алғыс хаттармен және марапаттармен марапаттады.
Мерекелік кеш концерттік бағдарламамен жалғасып, сала қызметкерлеріне құрмет көрсетілді. Бұл – жылдар бойы елге адал қызмет еткен мамандардың еңбегіне деген ризашылықтың айқын көрінісі болды.
20 жыл – жүйелі даму мен сенім жолы
«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы 2005 жылы Мемлекет басшысының тапсырмасымен құрылып, мемлекеттік қызмет көрсетудің «бір терезе» қағидатын енгізу арқылы халыққа қызмет көрсету сапасын түбегейлі өзгертті. Осы уақыт ішінде корпорация:
мемлекеттік қызметтерді стандарттады;
бюрократиялық кедергілерді азайтты;
цифрлық сервистерді енгізді;
халыққа қызмет көрсетудің ашық әрі қолжетімді моделін қалыптастырды.
Түркістан облысындағы ауқымды инфрақұрылым
Бүгінде Түркістан облысы – халқы ең көп өңірлердің бірі ретінде мемлекеттік қызмет көрсету жүйесіне ерекше жүктеме түсіріп отыр. Осыған сәйкес өңірде:
59 қызмет көрсету ғимараты,
26 фронт-офис,
52 бэк-офис тұрақты жұмыс істейді.
Филиалда 1195 қызметкер еңбек етеді, оның ішінде 533 маман тікелей халыққа қызмет көрсету бағытында жұмыс істейді.
Қызмет көрсету көрсеткіштері – жоғары деңгейде
2025 жылдың 11 айының қорытындысы бойынша Түркістан облысында:
928 158 мемлекеттік қызмет көрсетілген;
оның 925 622-сі дәстүрлі форматта,
2536 қызмет электронды түрде ұсынылған;
ал Connection Point өзіне-өзі қызмет көрсету секторлары арқылы азаматтар 1 037 939 қызметті өз бетінше рәсімдеген.
Бұл – тұрғындардың цифрлық сервистерге деген сенімі мен сұранысының артқанын көрсетеді.
Түркістан қаласы бойынша:
№1 ХҚКО-да – 73 146 қызмет,
№2 бөлімде – 56 828 қызмет көрсетілген.
Ал мамандандырылған халыққа қызмет көрсету орталығында:
59 696 қызмет ұсынылып,
көлік құралдарын тіркеу, жүргізуші куәліктерін беру және мемлекеттік нөмірлік белгілерді рәсімдеу бағыттарында айтарлықтай өсім байқалған.
Болашаққа бағытталған сенімді жүйе
Қорытындылай келе, «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының 20 жылдық қызметі – мемлекеттік қызмет көрсетудің ашықтығы, қолжетімділігі және тиімділігінің нақты дәлелі. Түркістан облысында бұл жүйе халықтың сеніміне ие болып, заманауи талаптарға сай дамып келеді.
